9.3.15

3 B.. BURGER BYTE BANGI

Assalammualaikum semua..

Selalu aku asyik update pasal jenjalan je kan.. So arini tetibe aku nak cite pasal makan.. hahakk

Ade je trip aku yang belom cerita, tapi lom datang mood nak menaip lagi.. So, nanti-nanti la yo..

Aritu aku ade la tertengok kat IG Zizan Razak gambo burger yang amat mnyelerakan.. So dengan sepantas kilat aku roger member aku untuk makan pada esok hari sebab mase tu da malam nau..

Tanpa membuang masa, petang lepas kerja kitorang pon pergi la ke Burger Byte yang berhampiran iaitu kat Bangi.. 
Agak tersorok sikit la kalau korang nak pegi.. Masuk kawasan kedai selepas petronas tu yer..

Dan aku makan ini..

Taraaa...!!!



Aku amik yang ini.. Ape entah name nya.. Harga dalam RM 13.99 *kalo tak salah ler* huhu..

Pergi la cuba makan sendiri..


Ok Bai, haha..

No comments:

Post a Comment